O serwisie

PRACUJESZ Z KLIENTAMI Z RÓŻNYCH MIAST? WSPÓŁPRACUJESZ Z FREELANCERAMI

JEŚLI SZUKASZ NARZĘDZI, KTÓRE UŁATWIĄ TWOJĄ PRACĘ, TO JESTEŚ W DOBRYM MIEJSCU.

Ideonet to wielofunkcyjna platforma, upraszczająca współpracę i komunikację. Stworzyliśmy zestaw narzędzi podstawowych, które ułatwią rozdział zadań, tworzenie harmonogramów, monitorowanie postępów w projektach. Dodatkowo, oferujemy aplikacje dedykowane, dopasowane do konkretnych potrzeb firm czy użytkowników. I umożliwiamy zbudowanie własnych aplikacji.

CO MOŻESZ U NAS ZROBIĆ?

Zarządzać siecią kontaktów. Baza adresów kontaktowych i historia relacji ze współpracownikami w jednym miejscu.

Komunikować się. W Ideonet maile z ważnymi plikami nie giną. Możesz na bieżąco komentować co robisz, dodawać uwagi, pliki i notatki, monitorować co robią współpracownicy. Trzymasz rękę na pulsie!

Znaleźć specjalistę, jakiego w danej chwili potrzebujesz. Umieść ofertę współpracy na naszej giełdzie lub wyszukaj ekspertów w danej dziedzinie. Stworzyliśmy autorski system ocen i rekomendacji, dzięki któremu masz szansę pracować ze sprawdzonymi kontrahentami.

Obniżyć koszty obsługi IT. Narzędzie Ideonet dostępne są online. Pracujesz gdzie chcesz.

A przede wszystkim współpracować. Mikrofirmy, małe przedsiębiorstwa, freelancerzy, pracownicy zdalni… Nasze narzędzia są dla każdego. Ty decydujesz, które są potrzebne do realizowania Twoich projektów.

Chcesz nas wypróbować? Zarejestruj się. Konto Basic jest nieodpłatne!